Dylan kort #2

Dylan op een postzegel hier.
Dylan in Barzilië hier.
Blonde on blonde hier. (De prijs voor een originele Blonde on blonde is overdreven...) [aanvulling 17 maart: het oorspronkelijke bericht is inmiddels aangepast, de passage over de waarde van de plaat is geschrapt.]
Concert op 27 september 2000 in Rotterdam hier.
Expo Zaragoza 2008 hier.
Dylan citaten hier.
I'm not there hier, en hier.
Met dank aan Thomas voor zijn enthousiaste reactie. Voor de volgers van Dylans recente concertactiviteiten: kijk eens op http://www.theneverendingpool.com/

5 opmerkingen:

Thomas zei

hi,

bij deze wil ik even zeggen dat ik ondertussen een trouwe lezer geworden ben van je blog!
Al stam ik uit Vlaanderen, het is toch leuk om zoveel info over Dylan in het nederlands te vinden.

grtz
Thomas
www.theneverendingpool.com administrator

Joost Horsthuis zei

is de neverendingpool Belgisch?

tom zei

Hoi Joost,

De administrator van theneverendingpool.com blijkt inderdaad in Vaanderen te wonen. Dat wist ik ook niet, maar als je naar theneverendingpool.com gaat en goed rondkijkt, wordt het duidelijk.

Thomas zei

hi,

ik ben toevallig wel belgisch maar theneverendingpool is dat allesbehalve. ik heb de site samen met een new yorker ontwikkeld en momenteel komen onze leden uit alle hoeken van de (westerse) wereld.

tom zei

Hoi Thomas,

Dank voor de info over (het opzetten van)theneverendingpool. Nooit geweten wie het had opgezet. Wat ik bedoelde met "even rondkijken en het wordt duidelijk" dat theneverendingpool een Belgische basis heeft, is de link kinderkankerfonds.be. Te snel conclusies getrokken dus...
Kort geleden voor het eerst zelf meegedaan op theneverendingpool & ik moet bekennen dat ik het bijzonder slecht doe. Ik kom niet veel verder dan gemiddeld 5 punten per concert...