Dylan kort # 14


"A song a day keeps the doctor away"-weblog over Senor.

De stem van Karen Dalton, Karen Dalton op de foto met Dylan en Fred Neil.


Kylie Mynogue in de voetsporen van Dylan. (?) Nogmaals hier.


Soundtrack I'm not there.


De column van Jitze Weber in de hardloopkrant heeft niets, m.u.v. de titel, met Dylan te maken...


Jan Cremer over Bob Dylan: ,,Op wie zou ik jaloers moeten zijn? Ik heb wel bewondering gehad voor mensen zoals Willem de Kooning, maar de meeste beroemdheden blijken allemaal kleine geesten te zijn. Dylan bijvoorbeeld, die man is echt, in alle opzichten, heel erg klein. Ik heb hem via Nico -die later The Velvet Underground heeft opgericht- leren kennen. Ik woonde in het Chelsea hotel, in New York. Bob Dylan zat er ook. Hij stond erop dat ik met hem op tournee ging. Ik ben meegegaan naar Nashville, was erbij toen hij 'Blonde On Blonde' opnam. Toen ik er genoeg van had en weg wilde gaan, werd hij boos.'' (Volledige artikel hier.) Meer over Dylan in Cremers nieuwste boek Ik, Jan Cremer 3 ? (Verschijnt 29 mei a.s.)


Dylanquotes.


Geen opmerkingen: