Dylan kort #241

Franz heeft Everything is broken door een 'vertaalmachine' laten vertalen, met een verrassend resultaat. [Dank voor de suggestie m.b.t. Dutch bloggies, een fenomeen waar ik nog nooit van had gehoord.]
Onderhond heeft weer een mixtape online staan, een exemplaar voor de sterke maag.
Forums sla ik meestal over, maar op het forum van Music meter wordt driftig geschreven over Highway 61 revisited en meer.
Een recensie van Together through life op MuziekWeb.
Het is al weer een tijdje geleden dat ik Together through life gedraaid heb. Ik merk, een paar maanden na de release, dat Together through life een minder constante factor in mijn cd-speler is dan bijvoorbeeld "Love and theft", Modern times of Tell tale signs in de maanden na de release.
Together through life wil maar niet op dezelfde dwingende manier onder mijn huid kruipen zoals eerder "Love and theft", Modern times of Tell tale signs dat wel hebben gedaan.
Ben ik de enige die daar last van heeft?

2 opmerkingen:

Frans zei

Bij mij doet Together Through Life het juist erg goed, beter dan "Love and Theft" and Modern Times. Ik luister hem héél veel. Komt ook doordat-ie in de cd-wisselaar van mijn auto zit en ik de laatste tijd veel kilometers maak. Ik vind het al de hele zomer een heerlijke auto-cd.

jesper zei

Ja, eigenlijk, terwijl ik 'm niet slecht vind merk ik dat ik Together Through Life niet zo vaak aanzet. Misschien heeft het iets te maken met dat verhaal over die overdreven 'dynamic compression' van z'n laatste 2 CD's; misschien heeft het iets te maken met het feit dat ik me de laatste tijd vooral bezig houd met bootlegs uit de eerste helft van de jaren 90 (dat is namelijk de moeite waard). Maar ik moet eerlijk zeggen dat het bij Modern Times ook een tijd duurde voordat ik het écht kon waarderen, en dat de hoeveelheid draaibeurten ook niet perse samenhangt met de kwaliteit van een album.