Dylan kort #542

In The City, een blad dat uitgegeven wordt door de Houston Baptist University staat een uitvoerig stuk met de titel Bob Dylan & America. Het stuk kan hier online gelezen worden. [met dank aan Rob G. voor de tip]
Een recensie van The Bootleg series vol. 9 op cnet news.
Soms kom je vreemde dingen tegen op het net, wat dacht je van fuck yeah bob dylan, wat - als je gaat kijken - best vriendelijk oogt.
Verrassend ook dat alle drie de bovenstaande links naar Engelstalige pagina's verwijzen. Geen enkele Nederlandstalige pagina op het net met - ik ben niet veeleisend - 1 of 2 opmerkelijke woorden over Dylan vandaag. Niks Nederlandstalig dus.
Eigenlijk zocht ik alleen maar een excuus om de foto links hier te kunnen plaatsen. Ik heb 'm nooit eerder gezien.
Een substantieel deel van de dag zit ik al met mijn neus in de oude tijdschriften, research voor een te schrijven stuk. Het schiet al aardig op. In die oude papieren kom je soms verrassende zaken tegen - vandaag ook weer - zaken die een ieder inmiddels lijkt te zijn vergeten. Nieuwsgierig? Kan ik me voorstellen. Maar eerst moet het stuk af zijn voor ik uit de school klap [Rob, jij krijgt het als eerste te lezen...]

Geen opmerkingen: