Dylan kort #585

Vergeet niet de reactie bij Dylan kort #584 van Gollem te lezen en te kijken naar de Top 2000 a go go!
Gisteren ontving ik onderstaande e-mail van Marcel, waarvoor dank!

Hoi Tom,

Hieronder een link naar een live-uitvoering van 'You're a Big Girl Now', afgelopen zaterdag in Den Haag door The Waterboys. Geen onaardige cover, moet ik zeggen.

link
Maandagmiddag hoorde ik nog 'Hurricane' en 'Just like a Woman' op radio 2 (ik meen in het kader van de naderende top 2000). Helaas werd 'Hurricane' halverwege afgebroken (zonde!).

Vriendelijke groet,

Marcel


Vandaag 34 jaar geleden werd The Last waltz - het afscheidsconcert van The Band - opgenomen.
Vanochtend terwijl the Times they are a-changin' draaide, dacht de wasmachine dat het mooi geweest was. Pompen deed 't ding niet meer. Zoiets kan mijn ochtend - die zo goed begonnen was met The Times they are a-changin' - toch behoorlijk verpesten.
Ik zet zo Silvio op, van Down in the groove, simpelweg omdat het geschikt is om de blues weg te blazen...

2 opmerkingen:

Gollem zei

Ik zou Everything Is Broken door het huis hebben laten knallen. :-)

tom zei

:-))