Dylan kort #603

Margriet zet 5 cadeautips voor de kerstdagen op een rij, waaronder Christmas in the heart. Niks mis mee, bovendien geeft Margriet drie exemplaren weg, fantastisch, toch? Maar nou komt het, ik citeer: Ideaal cadeau voor: De wat oudere muziek liefhebbers. Het staat er echt, kijk maar. Ik heb van Margriet het stempel "ouwe lul" op mijn voorhoofd gedrukt gekregen. Ik geloof niet dat ik dieper kan zinken.
Maatschappijkritische insecten door Kasper C. Jansen.
Twitter: hier.
Vandaag zes jaar geleden werden een door Dylan gesigneerde hoes en handgeschreven songteksten op een veiling verkocht. Opbrengst: 25.000 euro. Denk nu eens terug aan de opbrengst van de op 10 december geveilde, handgeschreven songtekst van The Times they are a-changin'. Er zijn veel conclusies mogelijk, zoals: de veilingmeester heeft bij de meest recente veiling beter zijn / haar best gedaan...
Van truck fish ontving ik onderstaande aanvulling op het bericht dat HavenstadFM een concert van Dylan & Tom Petty + The Heartbreakers gaat uitzenden:

Aan de hoes te zien is het inderdaad Australië Tom, "True Confessions For Carol", Sydney 24 feb. 1986.
Typische show uit de Queens of Rhythm- en 1e Tom Petty-tijd, That Lucky Old Sun, I'm Moving On, Across the Borderline, goede kwaliteit dacht ik, ik haal 'em uit de kast om morgen in de auto weer eens te draaien (sneeuw, file ?)


Met dank aan truck fish voor de aanvulling.

Geen opmerkingen: