Dylan kort #609

Dylanimitatie op de website van Humo. Over Humo gesproken: is er iemand die Christmas in the heart bij de Humo gekocht heeft? Wie kan mij vertellen of dit 'gewoon' de jewelcase is, of een cardboardsleeve, of...? Laat het me even weten door een reactie te plaatsen of een e-mail te sturen naar tom_dylan@hotmail.com.
Een recensie van The Bootleg series vol. 9 op Cobra.be.
Dylan staat weer in een top 10: De 10 slechtste kerstnummers. Ooit. Op het rondje van Pavlov.
Twitter: hier.
ongelezen retour door Alja Spaan.
Zimmerman #5 door Luuk Imhann.

Starend naar buiten, denk ik eerder aan Quinn the eskimo dan aan Must be Santa. Er ligt voldoende sneeuw om een volwassen vent in te laten verdwijnen.

But when Quinn the Eskimo gets here
Ev’rybody’s gonna jump for joy

Ik wil ook springen van geluk & dus wacht ik rustig op de komst van Quinn the Eskimo. De hele wereld - inclusief 'mevrouw Tom' - doet de laatste boodschappen voor de kassadames zich ook mogen voorbereiden op de Kerstdagen. Het is druk & Quinn kan er niet doorkomen, de weg is verdwenen in de witte waas.
Ergens vandaag gaat het rode vinyl onder de naald. Sommige platen kun je niet vaker dan één keer per jaar draaien.

Geen opmerkingen: