Dylan kort #610 - aanvullingen (reacties van lezers)

De eerste kerstdag loopt op z'n eind & ik kijk nog even naar de e-mail / blog. Een aantal bijzonder vriendelijke reacties van lezers heb ik mogen ontvangen.
Allereerst dank aan Hans voor zijn zeer vriendelijke reactie bij Dylan kort #610.
Peter laat mij een alternatieve versie van Lonesome river horen, in een uitvoering van Here Today. Een werkelijk schitterende versie & waar Peter schrijft over deze versie: Deze vooral vanwege de prachtige falsetto van Vince Gill en de mooie mandoline solo van David Grismann, dan snap ik precies waar hij het over heeft. Weer - muzikaal - een stukje wijzer geworden, waarvoor dank.
Verder schrijft Peter:

Mooie feestdagen en verder veel plezier met Dylan en je blog
(Christmas in the Heart zal ik niet draaien. Sterker nog: ik heb 'm niet eens...)

groeten,
Peter

Van Yvon ontving ik onderstaande e-mail:

Hallo Tom ,
Must be Santa , een prachtig nummer en je wordt er zo vrolijk van , ik heb dan wel geen kinderen maar met een haarborstel in de hand zing en dans ik vrolijk mee , als een ander het zou zien zouden ze mij voor gek verklaren .
Van de week heb ik een mailtje gestuurd naar 538 om te vragen of ze Must be Santa zouden willen draaien maar helaas ik heb het nog niet gehoord , iemand anders misschien .
Een hele fijne kerst toe gewenst .

Vriendelijke groet ,
Yvon

Alja Spaan heeft lange tijd - 100 afleveringen - het radioprogramma Het uur 9 en 40 samengesteld & gepresenteerd. De uitzendingen zijn inmiddels gestopt. Het uur 9 en 40 was niet alleen een mogelijkheid om Dylan op de Nederlandse radio te horen, maar ook een van de weinige mogelijkheden om nu eens echt uitgenodigd te worden om te luisteren naar de radio i.p.v. het apparaat als verzorger van achtergrondgeluid te gebruiken. Vanaf gisteren kan er een kijkje achter de schermen genomen worden, zie hier.

Met dank aan Alja, Yvon, Peter & Hans.

Geen opmerkingen: