Love sick & Must be Santa & boeken & meer...

In 2008 was de 2 cd-versie van Tell tale signs in de iTunes store te koop met een bonustrack: een live-versie van Love sick, volgens de iTunes store uit 2001, volgens Searching for a gem van 26 juli 1999. Ik had de berichten over deze bonustrack in 2008 wel gelezen, maar aangezien ik niet van plan was het gehele album Tell tale signs te kopen voor die ene bonustrack & ik toen geen snars snapte van iTunes (& me er ook vooral niet in wilde verdiepen), ben ik die bonustrack al weer snel vergeten.
Maar inmiddels heb ik een iPod & inmiddels gebruik ik iTunes & koop ik soms zelfs wat in de iTunes store (jawel). Zo ben ik net tot de ontdekking gekomen dat die bonustrack nu te koop is in de iTunes store als losse song, je hoeft dus niet het hele album te kopen om die ene bonustrack op de kop te tikken.
Eén keer raden wat ik net gekocht heb :-)

In de Dylan kort hieronder schreef ik over Christmas in the heart & hoe mijn zoon meezingt met Must be Santa. Daar kwam al snel een reactie op van Alja (waarvoor dank - zie reacties bij bewust bericht) & twee e-mails:

Hoi Tom,

Ik wilde je net mailen met de link naar mijn nieuwe weblog, maar je hebt hem al geplaatst: dank hiervoor!

Must Be Santa doet het kennelijk heel goed bij kinderen: mijn zoontje van twee hoort 'm ook graag :-)

Gisteren zag ik in de etalage van boekhandel Bijleveld te Utrecht liefst drie (!) Dylan-gerelateerde boeken: Bob Dylan in America, The Brazil Series en Man Gave Names to All the Animals. Een mooi gezicht.

Een paar weken terug zat ik ziek thuis, maar tot mijn geluk zag ik Ernst Jansz bij Omroep Max: http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=xwkpzEsHnHUVoBZA
Heb je die al gezien? Ik wilde 'm je nog mailen, maar was het eerder vergeten. Dylan is er ook nog even te zien.

Tot slot wens ik jou, mevrouw Tom en je gezin fijne kerstdagen toe!

Vriendelijke groet,

Marcel van Veldhuizen

En:

Beste Tom,

Mijn dochters van 4 en 6 zetten elke dag na het eten zelf `Must be
Santa` op. Ze zingen dan keihard mee terwijl ze wild door de kamer
hollen. Als ik dit feest na 5 repeats afkap protesteren ze luid en
duidelijk.

Deze jonge fans compenseren blijkbaar dat papa pas op zijn 40ste na het
beluisteren van de Volkskrant Dylan 60´s en 70´s boxen fan is geworden.

Met vriendelijke groeten,

Stefan

Deze e-mails wilde ik niemand onthouden, met dank aan Marcel en Stefan!
De e-mail van Marcel - ga gelijk die drie boeken kopen, het is de moeite waard! - doet me eraan denken dat een aantal Dylan-boeken bij de Slegte in de Ramsj te verkrijgen zijn: Bob Dylan, the illustrated biography (12,50), Bob Dylan complete discography (9,99) en het fantastische fotoboek Real moments - Photographs of Bob Dylan 1966 - 1974 (9,99).

De uitzending over Ernst Jansz heb ik niet gezien, ik zal eens kijken, dank voor de tip.

De e-mail van Stefan: de twee boxen uitgegeven door de Volkskrant zijn een mooi begin. Ik hoop dat de 'Dylan-gekte' doorzet :-)

Geen opmerkingen: