Dylan kort #732

Aan de tournee van Bob Dylan & Mark Knopfler door Europa zijn drie data toegevoegd. Op 19, 20 & 21 november geven de heren concerten in de Hammersmith Apollo in Londen.
Meer informatie over deze drie extra concerten is te lezen op de website van fanzine Isis.

Ik heb mij laten vertellen dat in de nieuwe Oor een recensie staat van het boek ABC Dylan van Bert van de Kamp. Als iemand mij een scan kan sturen van deze recensie, dan zal ik daar zeer dankbaar voor zijn (tom_dylan@hotmail.com)

De foto links is van 15 juli 2009, heb ik mij laten vertellen. Dylan speelde op 15 juli 2009 alleen tijdens de eerste twee nummer - Rainy day women #12 & 35 en Stuck inside of Mobile with the Memphis blues again - gitaar. De volledige setlist van dit concert in New Britain staat (uiteraard) op Olof's files.

Geen opmerkingen: