Dylan kort #770

'Top 10 Bob Dylan covers' door Bibman. Lijstjes zijn altijd een goede reden om ruzie te maken, laat maar horen...
Over covers gesproken: #872: 'It ain't me babe' door Johnny Cash & June Carter, hier.
Deze moet ik in oktober over het hoofd gezien hebben: 'Mark Knopfler - Bob Dylan in AHOY Rotterdam'. Meer van hetzelfde hier en in iets mindere mate hier.

De foto bij dit bericht komt ergens van het internet, ik kan me niet herinneren 'm ooit eerder te hebben gezien.
Vandaag viel het nieuwe Platenblad door de brievenbus, daarin o.a. 'De 100 beste LP's van 1981 volgens de Platenbladlezers'. Dylans Shot of love staat op #86.
Slechts drie van de 87 lezers hebben Shot of love in hun top 10 opgenomen. Eén van hen geeft de volgende toelichting: 'Met naar mijn mening één van zijn mooiste nummers, Every Grain Of Sand. Luister bijvoorbeeld ook naar de sublieme mondharmonica-solo.'

Geen opmerkingen: