erratum

N.a.v.onderstaand bericht ontving ik een e-mail van Peter Mestach:

Dag Tom,

Kort en bondig: de verkeerde gedachte!
Bij het bespreken van de 72 nummers sla ik bij Mark Knopfler één en ander door elkaar.
Terecht door één van je lezers van je blog gemeld.
Inderdaad, ik bedoelde wel degelijk die fantastische versie van 'Restlless Farewell' die Dylan eind 1995 voor Drank Sinatra's 80ste verjaardag speelde en niet 'Farewell Angelina'.
Wat Dylan/Knopfler betreft heb ik het enkel over het feit dat beide artiesten voor een pak Europese enkele nummers samenspeelden, maar niet in Antwerpen uiteraard.
Misschien kon ik dat wat duidelijker stellen.
Als boetedoening ga ik vanavond tien keer 'Desolation Row' van My Chemical Romance' door mijn hoofdtelefoon jagen, een slechtere versie van dat nummer bestaat er niet.

Peter

Ieder mens maakt wel eens een fout, maar alleen een groot mens is bereid toe te geven een fout te hebben gemaakt.

[Tien keer 'Desolation row' door My Chemical Romance is wel een héél zware straf...]

Met dank aan Peter voor zijn e-mail!

Geen opmerkingen: