boxset - reactie #2

Tom,

De ultieme boxset, volgens mij bestaat die niet.
Wat zou de meerwaarde zijn?
Immers, alles wat er in zou moeten komen, is al bekend en beschikbaar.
Je zou bij zo'n box dan alleen kunnen kijken naar de liner notes of de vormgeving.

Liner notes, wie zou die moeten schrijven?
Zouden meerdere mensen dat moeten doen?
Waar zouden ze over schrijven?
Hoe ze Dylan hebben ontmoet?
Over de relatie die ze met Dylan hebben?
Ik vrees dat het weinig oplevert.
Niet iets wat we al weten.

Dylan zelf, zou hij de liner notes schrijven?
Dat lijkt me sterk, die tijd heeft hij gehad.
Daarbij, hij is bezig met zijn boeken.

Vormgeving.
Misschien een schilderij van Dylan op de voorkant.
Aardig, maar niet heel bijzonder.
De vormgeving zou moeten verwijzen naar de inhoud.

Zo'n boxset is voor mij overbodig.
Het is namelijk niet een aanvulling, qua muziek.
Veel meer is het geldklopperij, een commerciële stunt.
De muziek is al bekend en de vormgeving/liner notes ook.

Nee, laat Columbia zich dan beter richten op het voortzetten van de Bootleg Series.

Dat was zo mijn eerste gedachte over de 'ultieme boxset'.
Die er dus niet is.

Groet,
Frits

Geen opmerkingen: