boxset - reactie #3


Dag Tom,

(...)

En wat die ideale boxset van Dylan betreft? Ik heb geen behoefte om het complete oeuvre van Dylan nog eens aan te schaffen, ook al zitten er een paar bijzondere schijfjes bij. Die heb ik dan wel op bootleg.
Nee, laten ze vooral doorgaan met The Official Bootleg Series.
En dan wel flinke boxsets. Uiteraard The Complete Basement Tapes, en -ik wacht daar met smart op- een box vol muziek uit zijn gospelperiode. Fabuleuze concerten uit die tijd. It's a shame dat die nog niet is uitgekomen.
Of maak -heren van Sony/Columbia- een een uitpuilende boxset van een aantal concerten dat Bob door de eeuwen heen heeft gegeven. Daarvan alleen kun je wel tien boxsets samenstellen.
As always,
met dylaneske groet,
Ed

De drie afbeeldingen bij dit bericht - twee foto's van een zeer jonge Dylan (en zijn klas) & een advertentie van een optreden van Golden Chords - stuurde Ed op, waarvoor dank!
De grote vraag is natuurlijk: wie is Dylan? Op de bovenste foto is het de jongen in de stoel met het 'wilde' shirt. En op de onderste foto? Ik denk dat het de jongen in het streepjes t-shirt is, hij kijkt de andere kant op. Of vergis ik me nou?
Wie het weet, mag het zeggen [tom_dylan@hotmail.com].



Geen opmerkingen: