Dylan kort #867

Hartverzakking revisted: Zie het bericht 'Hartverzakking' hieronder. Senne wees mij op een advertentie voor een festival met de titel Knockin' on heaven's door (zie hier & de afbeelding onderaan dit bericht). Senne, zo schrijft hij in zijn mail, heeft nog verder gezocht maar niks gevonden over enige connectie tussen de naam van dit festival & Dylan. (Met dank aan Senne)
Hartverzakking revisited #2: Voor €25,95 kun je de eigenaar worden van twee poppen: "Bob en Dylan", zie hier.
Presidential Medal of freedom: Frits bekijkt de foto's, hier.
Nieuw Amerikaans volkslied? Als er een nieuw Amerikaanse volkslied geschreven moet worden, dan gaat de voorkeur van de meerderheid van de Ameirkanen naar Bruce Springsteen. Springsteen wordt op de hielen gezeten door... houd je vast: Dolly Parton! Daarna volgen Stevie Wonder & Bob Dylan.
Al is het niet mijn muziek, ik kan me nog iets voorstellen bij de keuze voor Bruce Springsteen & Stevie Wonder, maar Dolly Parton?
Hoeveel Amerikanen zijn er? Deze peiling werd uitgevoerd onder slechts 1026 mensen (waarschijnlijk waren daar alle 200 leden van de Dolly Parton-fanclub bij...) Zie hier.
Zwijgen in het donker: hier. (Had ik nou eerder een link naar dit gedicht geplaatst of niet? Ik weet 't niet meer)
Alles van waarde mag weerloos wezen: Ik citeer: 'Bob Dylan, een ongelofelijk productieve songwriter, zei in een interview met Paul Zollo: “The world don’t need no more songs.” Hij schrijft muziek en teksten om zich te kunnen uiten, en hij doet dat graag op een kunstzinnige manier, en hij nodigt anderen graag uit om dat ook te doen.' Zie hier.



Geen opmerkingen: