Dylan kort #883

Setlist 2 juni: Leopard-skin pill-box hat / It ain't me babe, Things have changed / Tangled up in blue / Cry a while / She belongs to me / Love sick* / The Levee's gonna break* / High water (for Charley Patton)* / Desolation row* / Highway 61 revisited* / Simple twist of fate / Thunder on the mountain* / Ballad of a thin man / Like a rolling stone* / All along the watchtower* / Blowin' in the wind*
Twee grote verrassingen, gisteravond in Berlijn: de grand piano is meegereisd & voor het eerst in lange tijd heeft Dylan 'She belongs to me' gespeeld. Dat belooft veel goeds voor de komende concerten...
John Uilenberg: John Uilenberg is portretschilder. Op de afbeeldingen links zie je hem werken aan twee portretten van Bob Dylan. Eén van zijn schilderijen (de bovenste van de twee portretten links) is gebruikt voor het boek How does it feel; reflections of Bob Dylan van Joe Ladwig.
Meer weten? Kijk dan op de website van John Uilenberg, hier.
Modern times: Wat is een christen? Ik citeer: 'Mijn derde boek gaat over Bob Dylan, en stelt de vraag of Dylan nog steeds christen is.' Zie hier.
Mindmap: Unfinished songs 1, zie hier.

Geen opmerkingen: