Dylan kort #909

Setlist 14 augustus: Leopard-skin pill-box hat / Love minus zero/no limit / Things have changed / Tangled up in blue / Tweedle dee and tweedle dum / Visions of Johanna / Summer days / Spirit on the water / Hones with me / John Brown / Highway 61 revisited / Simple twist of fate / Thunder on the mountain / Ballad of a thin man / Like a rolling stone / All aong the watchtower // Blowin' in the wind
My name is New York: Ik heb inmiddels al een paar keer over dit boek & de bijbehorende cd geschreven. Zie onder andere hier. Aangezien de informatie over de cd maar uitbleef, heb ik in juni een e-mail gestuurd naar de mensen achter de website Woody 100. Gisteren kreeg ik antwoord. De cd-release is niet geschrapt (zoals ik vermoedde), maar een releasedatum is ook nog niet vastgesteld. Het kan dus nog even gaan duren voor we weten wat Dylans bijdrage aan deze cd zal zijn.
Op de website Woody 100 is de releasedatum voor My name is New York inmiddels veranderd van 'june 2012' naar 'TBA 2012'.
Jonah Lehrar: Wederom een column over de schrijver van Imagine, hier.
Dear Bob, times have NOT changed one dollarcent!: Collage van Gilberte Vermeulen, zie hier.

Geen opmerkingen: