Dylan kort #951

Setlist 8 oktober: Watching the river flow / Man in the long black coat / Things have changed / Tangled up in blue / The Levee's gonna break / Shelter from the storm / High water (for Charley Patton) / Visions of Johanna / Highway 61 revisited / Ain't talkin' / Thunder on the mountain / Ballad of a thin man / Like a rolling stone / All along the watchtower // Blowin' in the wind
Rolling Stone: Ik heb begrepen dat de aflevering van Rolling Stone met het interview met Dylan inmiddels in Nederland in de winkels ligt. [met dank aan Floater voor de tip]
Nieuwe weblog: 'Tales of Tempest', zie hier. [met dank aan Frits voor de tip]
Great albums: Desire, hier.
'Like a rolling stone, yeah!' een reisverslag, zie hier.
Luister je nou alweer naar Bobby: Frits en nogmaals Frits.

'Wat doe jij nou?'
'SSssst!'
'Wat nou sssst.'
'Ik probeer te luisteren.'
'Zit je daarom met je hoofd tegen de radio gedrukt?'
'Ja! Stil nou even!'
'Sorry hoor!'
[3 minuten later]
'Dat was 'm weer.'
'Wat?'
'Dylan.'
'Was Dylan op de radio?'
'Ja... En jij kletste er doorheen. Zó vaak komt dat niet voor. Had je niet even je mond kunnen houden?'
'Hoe moet ik nou weten dat Dylan op de radio is?'
'Als ik luister, dan kun je toch op je klompen aanvoelen dat dat niet is omdat Frans Bauer op de radio is!'
'Ja, ja, ja.... Wat draaiden ze?'
'"I want you".'
'Echt waar? Zeiden ze nog wat.'
'Nah, niks bijzonders.'
'Shììììt, Dylan op de radio. En jij hebt het weer gehoord. Mazzelaar.'
'Correctie: deels gehoord...'
'Ja, ja, ja.... Vorige week heb ik ook Dylan op de radio gehoord.'
'Echt waar? Waar dan, wanneer was dat? Wat draaiden ze?'
'Vorige week, woensdag of zo. "Make you feel my love" was 't.'
'Waarom vertel je me dat nu pas? De studioversie of die live-versie van die cd-single?'
'Nee joh, de versie van Adele.'
'Dat is geen Dylan.'
'Wat?'
'Je hebt me wel gehoord. Dat is geen Dylan.'
'Oh.'

Geen opmerkingen: