Dylan kort #953

Setlist 10 oktober: Watching the river flow / It ain't me, babe / Things have changed / Tangled up in blue / Honest with me / Joey / Beyond here lies nothin' / Visions of Johanna / Highway 61 revisited / Simple twist of fate / Thunder on the mountain / Ballad of a thin man / Like a rolling stone / All along the watchtower // Blowin' in the wind
Grootste verrassing op bovenstaande setlist: 'Joey'.
Foxxblok: 'I'm a poet, and I know it' (Nobelprijs), hier.
Tim Knol: Van Martijn ontving ik onderstaande e-mail, waarvoor dank!

Hai Tom,

In de categorie 'elke snipper over Bob Dylan is een vermelding waard' hierbij een stukje uit een interview met zanger Tim Knol deze week in de VARA gids. Op de vraag 'Hoe ziet jouw ideale muziekprogramma eruit?' antwoordt hij: 'er worden mij te vaak commerciële keuzes gemaakt terwijl het eigenlijk over de inhoud zou moeten gaan. En waarom moet er altijd weer zo'n quiz in zitten? Waarom laat je een paar muziekliefhebbers niet een uurtje aan een grote tafel lullen over Bob Dylan?'


Groeten!
Martijn


Lijkt mij een uitstekend idee voor een muziekprogramma. Laat ze het maar maken, ik zal kijken / luisteren.

Geen opmerkingen: