Dylan kort #961 (o.a. Infidels vraagje)

Empire burlesque: Vergeet niet het stuk over Empire burlesque van Peter te lezen. Het staat onder dit bericht.
Setlist 26 oktober: You ain't goin' nowhere / To Ramona / Things have changed / Tangled up in blue / The Levee's gonna break / Make you feel my love / Cry a while / Desolation row / Highway 61 revisited / Love sick / Thunder on the mountain / Ballad of a thin man / Like a rolling stone / All along the watchtower // Blowin' in the wind
Nostalgie: 'Blowin' in the wind', het origineel en drie covers, hier.
All out of bubblegum...: 'House of the rising sun', vier versies, waaronder Dylans versie, hier.
27 oktober 1983: Het is vandaag 29 jaar geleden dat Infidels in Amerika uitkwam, zie hier. (het album kwam in Nederland een dag eerder uit). de afbeelding bij dit bericht is een advertentie voor Infidels. Mijn geheugen zegt mij dat ik nog een advertentie voor dit album moet hebben, maar blijkbaar heb ik daar nog geen scan van gemaakt. Ik zal eens op zoek gaan.
In mijn hoofd zit dat ik ergens gelezen heb dat Infidels Dylans eerste album was dat niet alleen op elpee en cassette uitkwam, maar ook gelijk op cd. Gek genoeg staat er in de afgebeelde advertentie 'Available now on Columbia records and cassettes', niks over een cd. Laat mijn geheugen mij in de steek? Werkt mijn geheugen nog wel goed, maar heeft de schrijver die mij informeerde over de cd-versie van Infidels het bij het verkeerde eind? Wie het weet mag het zeggen (tom_dylan@hotmail.com)

1 opmerking:

Cas zei

Infidels kwam op CD uit maar pas het jaar daarop, in februari 1984 (in de VS, NL releasedatum mij onbekend).