Dylan kort #1087 (video)

Eerst maar een blokje video's:
The 30th anniversary concert: Als voorproefje op de heruitgave van The 30th anniversary concert op dvd, blu-ray en cd is op de website van The Guardian een fragment ('My back pages') uit deze concertfilm te zien. Zie hier.
Dylan treedt op in gevangenis: Oud nieuws, maar zeer de moeite van het bekijken waard, zie hier.
The Big Lebowsky: Volgens mij zijn er maar weinig Dylan-liefhebbers die The Big Lebowsky niet hebben gezien. In die film is Dylans 'The Man in me' te horen. Hoofdrolspeler Jeff Bridges maakt zelf ook muziek. Tijdens een concert in april 2013 speelde hij 'The Man in me', zie hier. Daarnaast speelde Bridges 'Ring them bells' (ander concert?), zie hier. [met dank aan Bert voor de tip]

From another world - a tribute to Bob Dylan: Een recensie op MixedWorldMusic.
Reclame: Ik schreef al een paar keer eerder of Dylan & reclame (zie hier: 1, 2, 3, 4, 5, 6. Er moeten elders nog wat updates staan, maar die kan ik zo snel niet terugvinden). Vandaag heb ik weer twee binnenhoezen met reclame voor albums van Bob Dylan gevonden. Beide binnenhoezen horen bij Engelse persingen. De eerste bevat reclame voor Nashville skyline en lijkt erg veel op een andere Engelse binnenhoes (zie link 1), maar wijkt iets af (lettertype). De tweede vandaag gevonden binnenhoes bevat - gek genoeg - geen reclame voor elpees, maar voor cassettes. Op deze binnenhoes staat de cassette van New morning afgebeeld. Onder die afbeelding staan nog wat titels van andere albums van Bob Dylan.



Geen opmerkingen: