Dylan kort #1055

Setlist: 1 december.
Twee songteksten Bob Dylan onder de hamer: AD [met dank aan Herman], De Morgen, Nieuwsblad, etc.
Korting: Ergens in december 10% korting op MFSL-persingen van Dylan-albums, zie hier.
"11 celebs met buitengewone verborgen talenten" met op 2 Bob Dylan: beeldhouwen, zie hier.
Een van de meest interessante opnamesessies van Bob Dylan is die van 13 januari 1965, vind ik. Ik werd weer aan die opnamesessie herinnerd door een reactie die MH op deze blog achterliet (zie hier). Sinds het plaatsen van dat bericht - al weer ruim vijf jaar geleden (!) - neem ik me voor nog eens uitvoerig te duiken in de opnamesessies voor Bringing It All Back Home in het algemeen en de sessie van 13 januari 1965 in het bijzonder. Ik ben sinds oktober 2009 nog niet verder gekomen dan het voornemen. "Misschien morgen," denk ik dan. "Volgende week" of "In de vakantie".
Ooit, een van deze dagen ga ik het doen, maar voor vandaag houd ik het bij luisteren naar "I'll Keep It With Mine" en daarna "Farewell Angelina", zodat ik even terug kan gaan naar die winterdag aan het begin van 1965.

Geen opmerkingen: