Het gaat helemaal nergens over

Met het uitlezen van The Bridge, gisterochtend kreeg ik even het gevoel weer een beetje bij te zijn. (Al is de stapel tijdschriften naast de computer nog net zo hoog als een week geleden.) En toen viel gisteren de nieuwe editie van Isis op de deurmat... Die heb ik in eerste instantie maar even aan de kant gelegd. Ik ben knetterdruk, maar dat is niet erg. Aangenaam druk, met alleen maar zaken die ik wil doen. Mij hoor je niet klagen.
De meeste tijd gaat zitten in een Dylan-project dat 'even' tussendoor komt en binnen nu en grofweg twee weken klaar moet zijn. Ik doe het mezelf aan, ik weet het, maar met genoegen.

Ondertussen zit ik te wachten op dit boek, omdat ik wil bladeren. Omdat ik nieuwsgierig ben.

Ergens vandaag hoop ik nog de tijd te vinden om een elpee op de draaitafel te leggen. En dan ook de rust te vinden om aandachtig te luisteren. Ik ben vanochtend opgestaan met het vrolijke "I Want You" in mijn hoofd. Misschien moet ik dat straks maar opzetten. Blonde On Blonde of de single "I Want You" met die schitterende versie van "Just Like Tom Thumb's Blues" op de flipside?
Misschien zet ik beide wel op, eerst Blonde On Blonde, daarna die single.
Maar nu eerst verder, het project lonkt.

Geen opmerkingen: