Setlist 20 juni

Ik weet niet wat jouw glazen bol je voorspiegelde met betrekking tot de Europese tournee waaraan Bob Dylan en band gisteravond begonnen, maar ik verwachtte een (min of meer) zelfde setlist tijdens deze tournee als tijdens de laatste paar tournees. Dat is dus niet het geval. Gisteravond tijdens het concert in Mainz begon het concert zoals de laatste maanden zoveel concerten zijn begonnen: met "Things Have Changed" en "She Belongs To Me", maar ergens halverwege het concert begonnen Dylan en band een aantal nummers te spelen die al een tijdje niet meer op de setlist hebben gestaan. Daarnaast, en dat is misschien nog wel een grotere verrassing, speelden Dylan en band twee nummers die ze nooit eerder tijdens een concert brachten: "Full Moon and Empty Arms" van Shadows In The Night en het door Willie Nelson geschreven nummer "Sad Songs and Waltzes".
O, vergeet ik nog bijna, in tegenstelling tot de concerten van de laatste paar tournees was er gisteravond in Mainz geen pauze halverwege het concert.

De setlist: 
01. Things Have Changed
02. She Belongs To Me
03. Beyond Here Lies Nothin'
04. Workingman's Blues #2
05. Duquesne Whistle
06. Waiting For You
07. Pay In Blood
08. Full Moon And Empty Arms
09. Tangled Up In Blue
10. To Ramona
11. Early Roman Kings
12. Sad Songs and Waltzes
13. 'Till I Fell In Love With You
14. Tweedle Dee & Tweedle Dum
15. A Hard Rain's A-Gonna Fall
16. Ballad Of A Thin Man
[encore]
17. All Along the Watchtower



Geen opmerkingen: