Morgen is alles beter

Setlist 15 juli: Things Have Changed / She Belongs To Me / Beyond Here Lies Nothin’/ Don’t Think Twice, It’s All Right / Duquesne Whistle / I’ll Be Your Baby Tonight / Pay In Blood / Full Moon And Empty Arms / The Levee’s Gonna Break / Visions Of Johanna / Early Roman Kings / Shelter From The Storm / Blind Willie McTell / Tweedle Dee & Tweedle Dum / Desolation Row / Ballad Of A Thin Man // [encore] // All Along The Watchtower

Vanavond treden Bob Dylan en band nog één keer op en dan hebben ook zij vakantie. Zou Bob Dylan dan de caravan achter de auto hangen en naar Zuid Frankrijk rijden? Tien dagen op de camping?
Ik betwijfel het.
Het maakt me eigenlijk niet uit wat hij doet in zijn vrije tijd. Dat is aan hem. Het gaat mij om de muziek.
Maar stel je nou toch eens voor dat je straks ergens aan de Côte d'Azur net je caravan ontkoppelt - zweet op het voorhoofd - wanneer je vakantiebuurman uit zijn caravan stapt. Eerst twijfel je nog, maar dan weet je het zeker. Het is Bob Dylan! In zijn korte broek, toiletrol onder de arm.
En dan? Toch maar uitnodigen voor een kopje koffie? In je beste steenkolenengels zeggen dat 't toch wel een lekker weertje is?
En als de donkere wolken zich net boven de camping samenpakken? Wat dan? Hoe zeg je in het Engels dat het klote weer is?
It's testicle weather, Bob.
Mooi niet dat ik dat ga zeggen. Ik kijk wel uit!
Daarom alleen al ga ik niet kamperen in Zuid Frankrijk. Ik zou met mijn bek vol tanden staan als Bob Dylan uit de caravan naast de mijne stapt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Donkere wolken en Bob staat naast je op de camping? "Let's get shelter from the storm, Bob."