Dylan kort #1107

Het overlijden van Bob Johnston krijgt volop aandacht, zie hier, hier, hier, hier [met dank aan Simon en Alja voor de tip], hier en hier.
Dont Look Back verschijnt op 24 november opnieuw op dvd en blu ray. Deze nieuwe versie bevat een aantal (maar niet veel) nieuwe zaken. Of de dvd / blu ray (aanvankelijk) alleen in Amerika verschijnt, of ook in Europa (met een andere regiocode...) weet ik nog niet. Zie hier en hier [met dank aan Bert].
"De protestsong is niet dood, hij leeft", zie hier. [met dank aan Alja voor de tip]
NRC van afgelopen zaterdag over het Anne Frank huis: "Bob Dylan zorgde in de jaren zeventig voor gegil onder medewerksters toen hij ineens het huis binnenliep." Ik moet eerlijk bekennen dat ik me niet kan voorstellen dat medewerksters van het Anne Frank huis hebben gegild, of ben ik nou gek? [met dank aan Ton voor het artikel]

Geen opmerkingen: