Dylan kort #1233

Jan Vollaard over "The Times They Are A-Changin'" zoeken op streaming diensten, uit NRC Handelsblad van 12 mei, zie afbeelding. [met dank aan Alja]
Nell Westerlaken - "Relax, mensen: laat je medebezoeker wel ademhalen", schitterende column in de Volkskrant van vandaag, zie hier. [met dank aan Herman]
In de documentaire "I'm not your negro" over James Baldwin is een fragment te zien van Bob Dylan die "Only A Pawn In Their Game" zingt. [met dank aan Herman]
James Baldwin-vraag: In mijn hoofd zit een stemmetje dat mij zegt dat ik Bob Dylan ooit in een boek van James Baldwin ben tegengekomen, ik weet niet meer welk boek dat is. Wie kan mij de titel van dat boek geven?
"Bob Dylan wordt 76, hier zijn meest Joodse songs", zie hier.
"Als Bob bezongen wordt", zie hier.
Museumtijdschrift: Face Value, zie hier.
Breda Jazz: Fernando Lewis speelt Bob Dylan, zie hier.

Geen opmerkingen: